7

1 - en person du alltid har roligt med
2 - en person du litar på
3 - en bild på en du hoppas du aldrig träffar igen
4 - en bild på ditt husdjur
5 - en person du tycker är snygg
6 - en bild på den person du känt längst
7 - hur ditt liv såg ut förut
8 - någon du saknar
9 - den bästa sommaren
10 - en bild på dig och ett ex
11 - en person du snackat med länge men inte träffat
12 - någonstans du vill åka
13 - någon du vill åka med utomlands
14 - någon du ser upp till
15 - någon du ser ner på
16 - en bild på det första huset/lägenheten du bodde i
17 - staden du bor i
18 - någon stad du vill bo i
19 - senaste utomlandsresa
20 - din klass
21 - en konstig bild på dig själv
22 - en person som påminner om gamla tider
23 - din skola
24 - om 2010
25 - någon du glidit ifrån som du umgicks med mycket förut
26 - någon du tjaffsar med alldeles för mycket
27 - ditt nuvarande förhållande
28 - någon person du aldrig kommer glömma
29 - en person som äcklat dig
30 - ditt/dina syskon

Förut var jag en liten skit unge som inte visste vad jag ville... Lyssnade altid på kompisarnas åder.. gjorde allt dem bad mig åt trotts att jag inte ville inne i hjärnan, nu är jag en självsäker människa som vet vad jag vill och sätter gränser!




fjortis ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0