Nationella - kemi

HEJ!

Har haft nationella i skolan idag.. Ämnet var kemi, vilket inte är min grej! Verkligen alla tyckte det var svårt och alla chansade på alla frågar så det är oklart om jag får g på just det provet ;)
visst, det är kanske inte hela världen om det går dåligt eftersom allt inte går på just det men ändå?

Idag efter skolan träffade jag och natasha ida så gick vi till någon sak.. Sen träffade vi Linnea så vandrade vi fyra till ica och köpte fika. Blev kladdkaka för mig och linnea. tjockt?
Och vi har planerat helt grymt för sommar.. Vi funderar på att dra utomlands och massa... och sen även annat till helgen ;) säger inte mer idag men ni får veta när det närmar sig :)

nu ska jag kolla grey's anatomy..
HEJDÅ


bilden blev väldigt liten... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0