Tuff tuff?

Hej!

Har inte haft tid för bloggen idag.. skolan och sen direkt till tandläkaren, och gissa vad! Jag kommer förmodligen få leva med räls om ca 6 månader.. Här kommer tåget, tuff tuff? Men nästan värt.. Fina tänder liksom? ;)

Efter det gick jag och pappa ut och åt med mina bröder... Blev nån blandad resturang så valde sushi ofc! love it! Sen var det jobb som gällde. segt!

Nu när jag kom hem började jag rensa ut massor i min gaderobb som jag inte vill behålla så funderar på att fixa en bloppis? Bra ide kanske? :)
Visst, kanske inte dem finaste men ist för att slänga dem så alltid värt att göra en bloppis..?

Hörs senare, puss



Går ju inte att klaga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0